lördag 5 februari 2011

Dagens bön

Bön för 5/2:

"Herre, jag tackar Dig för att vi får vandra i tjänst inför Dig. Jag tackar Dig för kristendom som syns! Jag tackar Dig Herre för den enorma glädjen man får av att tjäna Dig, Herre! Prisat vare Ditt Namn för den kärlek, den frid, den glädje, den kraft och den inspiration som vi får ifrån Dig! Utan Din närvaro - ja, Herre, den vill jag inte vara utan. Du betyder alldeles för mycket för mig. Tack älskade Jesus för nåden Du visar mig! Tack att Du vill välsigna den här dagen, med Din närvaro och Din helighet! I Jesu Kristi Namn. Amen!"

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

1 kommentar:

  1. Ja, tack Herre för att du fölåter oss alla våra synder så att inget finns i vägen för att du ska höra våra böner. Tack Herre för din nåd! Amen.

    SvaraRadera