lördag 19 juni 2010

Prinsessbröllop!

Först av allt: GRATTIS KRONPRINSESSAN VICTORIA OCH DANIEL WESTLING!

"Herre, jag tackar Dig för att Du är den som är kärleken! Jag tackar Dig för att de båda har funnit varandra och idag kommer att gifta sig. Jag ber Dig Herre om stor välsignelse. Jag ber Dig Herre om blodets beskydd och änglavakt under hela den här dagen - både de och alla andra som följer med under dagen. Alla kungligheter och deras familjer. Alla statsmän och deras familjer. Alla utländska digniteter och de som följer dem. Alla poliser och alla militärer som idag ställer upp för att göra den här dagen både säker och glädjefylld. Jag ber om Din välsignelse för både idag och i fortsättningen. Jag tackar Dig Herre för en underbar dag. I Jesu Kristi Namn. Amen."

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar