söndag 21 augusti 2011

Inbrott igen

Nu blir jag så trött på det här! I våras så brann bilen bredvid våran och skadade våran bil! Dörrarna smälte! Skaffade "nya" från skroten - o ska fixa med dem! Vi fick tillgång till ett garage efter det - låst garage med egen bilplats. Skönt tänkte vi!

Igår kväll ställde vi in bilen i garaget, låste båda dörrarna och gick hem. I morse - på väg till kyrkan - är stora dörren till garaget öppen, och våran dörr är öppen! Låset ligger trasigt på golvet! Någon har slagit sönder startlåset! Saker från handskfacket ligger utspridda överallt!

Jag orkar inte längre! Nu har mitt tålamod tagit slut! Min ork har tagit slut! Jag blir bara ledsen! Jag vill inte vara med om det här längre! Jag behöver bilen till jobbet eftersom jag jobbar så sent! Det här blev för mycket för mig! Det står ca 20 bilar i garaget! Och det är bara vi som blir drabbade!

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar