torsdag 19 februari 2009

Davis Cup - match

Jaha. Jag blir inte så förvånad. Jag blir mest bedrövad. Över att den ensidiga rapporteringen från Israel och Gaza tar sig såna här uttryck.

Nu har nämligen fritidsnämnden i Malmö beslutat att Davis Cup-matchen mellan Sverige och Israel ska spelas - men inför tomma läktare! Hur sjukt har det här landet blivit? När ska folk öppna ögonen för vad som sker? När ska folk våga stå upp för Israel och välsigna Israel?

Missförstå mig inte - jag tycker inte att krig är något bra. Hade det här gått att lösa fredligt - då blir jag jätteglad! Men jag är rädd för att det är lättare sagt än gjort! Jag tycker inte att det är så lätt att välsigna allt som Israel gör - men det jag VET är rätt - det är att jag ska välsigna landet Israel för att det är GUDS egendomsfolk!

Det som Hamas har gjort i så många år - beskjutit Israel med raketer och det utan att Israel svarat emot - det är helt vansinnigt galet!

Jag hoppas verkligen att folk ska få upp ögonen för sanningen!

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

1 kommentar: