lördag 27 november 2010

Tilltal

"Jag är ordningens Gud. Jag ser till era hjärtan, men Jag vill ha ordning. Jag vill att ni lyssnar till Mig och lyssnar till varandra. Jag vill att ni ser med Mina ögon på varandra och på alla andra. Se Min kärlek. Jag är kärlek! Jag ger nåd och frid! Jag ger kraft och liv!

Gå den väg Jag säger dig. Lita på att Jag är med! Visa Mig din vilja att följa Mig och Jag ska välsigna det beslutet genom att ge dig vägbeskrivningen! Följ Mig i allt! Jag har lovat att aldrig lämna dig - gå på den väg Jag visar!

Tiden är kort. Glöm inte varningens ord. Jag kommer snart! Sitt inte i era församlingar och tyck till om saker och ting - gå ut i verkligheten! Möt människor där de är!

Akta dig för tomma ord. Låt Min Ande styra dig. Falskhet löser inga problem - det ger problem. Jag älskar dig - Jag vill ta hand om ditt liv. Men Jag vill att du frivilligt vänder om! Hoppet att få mötas i himlen är det som håller tron uppe. Tappa inte den tron. Tappa inte det hoppet.

Om livet farit hårt fram med dig - ha ingen oro. Jag tar hand om dig! Lita på Mig!
"

"Ha en välsignad dag"

/heartoflove

1 kommentar: